Bohaterowie





Kim Crawford- można ja  nazwać chodzącym ideałem. W moim opowiadaniu zmieniłam ja najbardziej. Kocha styl elegancki i dziewczęcy, jest najpopularniejsza i najpiękniejszą dziewczyną w mieście. Co roku królowa balu, kocha buty na wysokich obcasach, nienawidzi trampek, adidasów, conversów ani żadnych tego typu butów. Jest najbogatszą dziewczyną w mieście, w jej ogromnej szafie, której tak wszyscy jej zazdroszczą, znajdują się przede wszystkim sukienki, spódniczki, żakiety, kardigany, eleganckie i dziewczęce bluzki, obcisłe rurki, sweterki, efektowne bluzki, kamizelki, płaszcze, niezwykle dużo butów na obcasach,. W życiu nie znajdzie się tam trampek, adidasów, bluzy z kapturem, bluzy, dresu, i ogólnie czegoś nie eleganckiego i nie gustownego. Jest zwolenniczką niewymuszonej francuskiej elegancji i Nowojorskiej arogancji. Jest świetną kłamczuchą,  wyśmienita manipulatorką i świetnie szantażuje, Jak mało kto zna się na zemstach i umie zamienić życie w piekło jeśli tylko ma na to ochotę. Wydaje się aniołem, także ze względu na wyjątkową urodę. Ma bowiem długie do kolan złote włosy, naturalnie falujące, niezwykle duże turkusowe oczy, z zielonym połyskiem, mały, lekko zadarty nos, pełne, blado różowe usta. Ma mleczną karnacje, ponieważ w wieku 15 lat zaczęła chorować na anemię.  Jest wysoka, ma metr 72, i ma idealną figurę. Owszem jest wredna, ale tylko dla swoich wrogów. Dla przyjaciół i innych jest najlepszą osobą pod słońcem, jednak nie zawsze.  Gdy ma dobry dzień jest miła, uczynna, zawsze pomocna, ale niestety nic nigdy nie jest idealne. Kim miewa napady wściekłości, lecz nauczyła się już nad nimi panować. Po traumatycznych przeżyciach musi się leczyć u psychologa, Zaczyna popadać w lekka depresje. Jej życie zawsze było jednym wielkim pasmem nie kończących się zwycięstw, więc gdy coś zaczyna przyjmować niewygodny dla niej obrót, zaczyna się automatycznie przed tym bronić. Sprawia wrażenie ufnej i delikatnej, ale jeśli zechce powali cię ze związanymi oczami. Wicemistrzyni  świata w karate, w wszystkim dąży by być najlepsza. Bardzo nie lubi przyznawać się do winy. Nikomu nie potrafi do końca zaufać i zawsze chowa się za starannie dobraną siecią kłamstw. W końcu zaplątuje się w nią do tego stopnia, że trudno jest jej wyjść z niej, przez co dłużej cierpi, bo nie może ponownie zaufać jedynej osobie którą kiedykolwiek tak w 100% kochała- Jackowi. Panicznie boi się zranienia i zdemaskowania jej na pozór idealnej twarzy. Ludzie wiedzą o niej tylko to co ona chce, nic więcej. Nigdy publicznie nie ukazuje emocji, jeśli cos jest dla niej nie wygodne, stara się to ukryć nawet przed sobą, podobnie jak swoje emocje. Nie jest plastikiem, pomimo tego że kocha modę. Nie jest płytka.  Piątkowa uczennica, przewodnicząca samorządu, gówna reporterka, kapitan drużyny cheerleaderek, redaktor naczelny szkolnej gazetki, przewodnicząca klasy, rzecznik praw ucznia. Kocha robić kila rzeczy naraz i być w ciągłym ruchu, fizycznym i psychicznym (mieć wiele na głowie w wolnym tłumaczeniu). Chce studiować  na Yale.  Zazwyczaj wszystko uchodzi jej płazem, przez jej doskonałą reputacje, oraz wymyślna kłamstwa. Myślę że jej postać jest bardzo złożona i dotyka wielu prawdziwych aspektów życia. Razem z Jackiem i reszta bandy chodzi do niezwykle prestiżowego, prywatnego liceum. Świetna uczennica, ale nie na siłę. Ma prawie osiemnaście lat. Wiem, bardzo ją zmieniłam i jeśli mam być szczera, to zrobiłam z niej małą kopie mnie, ale ok. Czasem myślę i dochodzę do wniosku że moje opowiadania nawet nie mówią o paczce z dojo i wystarczy tylko zmienić imiona i wyjdzie coś zupełnie innego, bo chyba tylko zgadzają się u mnie imiona.

Jack Anderson- Można powiedzieć że męska wersja Kim. Także najpopularniejszy i najprzystojniejszy chłopak w mieście, podobnie jak Kim bajecznie bogaty (tylko nie myślcie sobie że jestem płytka. Musiałam wziąć że są bogaci, bo jak niby inaczej stać by ich było na po wszystko co ja im w tym funduje?). Kocha Kim, podobnie jak ona jego, jednak przez jeden głupi błąd zaprzepaścił wszystko. W moim opowiadaniu skupiam się głównie na Kim, ale on w utworze jest drugim głównym bohaterem. Mistrz świata w karate, pokonał Kim w walce o ten tytuł. W moim opowiadaniu także go zmieniłam, nie jest już typem skatera, chociaż nadal czasem jeździ na desce.  Chociaz się do tego nie przyznaje, i nikt o tym nie wie, jest lepszy w karate od Rudiego, ale to jego tajemnica, bo gdyby wyszła na jaw, musiałby zakończyć nauke karate.W moim opowiadaniu uwielbia nosić skóry oraz marynarki. Za wszelka cenę stara się znów być z Kim, stosując w tym celu różnorakie sytuacje, co czasami prowadzi do wybuchu w psychice głównej bohaterki.  Ma osiemnaście lat, chodzi do prywatnej szkoły. Jest uczynny i skryty, ale nie w stosunku do Kim. Dla niej zrobiłby wszystko. Zadziorny, podobnie jak ukochana wygadany, ale w wyniku manipulacji Kim bardzo rzadko trafia za swoje zachowanie do kozy. Ma luźny stosunek do szkoły.  Brązowe włosy i oczy, ciemna karnacja, idealnie wyrzeźbione ciało, przez co tak świetnie wyglądają z razem z Kim, która jest jego całkowitym przeciwieństwem, jeśli chodzi o wygląd.  Ma metr 92 wzrostu. Umie grać na gitarze, bardzo lojalny. W pracy tej boi się tylko jednego- że może stracić, lub zranić Kim. Mdli go na zapach i smak pleśniowego sera. Zawsze daje z siebie 100%, szczególnie w sporcie.

Jerry Martinez- w moim opowiadaniu w ogóle rzadko pojawiają się te postacie, co postanowiłam zmienić. U mnie Jerry niezbyt różni się od tego z serialu, oprócz tego ze udało mu się stworzyć stały związek z Grace. Najlepszy przyjaciel Jacka. Ma czarne, krótkie włosy i ciemne oczy. Jest Latynosem, umie płynnie mówić po hiszpańsku.  Czasami bywa arogancki. Typ faceta, który widząc że w siłowni faceci podnoszą 100 kg, sam doda sobie jeszcze więcej, i za wszelką cenę podniesie.  Z początku stara się być taki jak Jack, ale gdy zaczyna chodzić z Grace, szybko z tego rezygnuje. Chce wyglądać jak twardy Bad-boy, ale potrafi być lojalny. Nie przejmuje się szkołą, pyskuje nauczycielą.  Większość czasu spędza w kozie, nazywanej na jego cześć: „Klubem Jerrego”  ( ze względu że odsiadując tam, zawsze tworzy imprezy, które uwielbia). Nieuważny, przez co popada w kłopoty. Często denerwuje Kim, powodując wybuchy jej wściekłości. Jest dobrym raperem.

Milton Krupnik-  typ nadgorliwego kujona, jednak z pomocą Kim trochę wrzuca na luz. Ma dziewczynę, Julię, która jest jego dziewczęcym odpowiednikiem. Ceni sobie lojalność i szczerość, zawsze pomoże przyjaciołom. . Ma rude  włosy i mleczna karnację, do tego brązowe oczy. Często zazdrości Jackowi umiejętności sztuk walki. Nie umie piec. Ma tendencje do porównywania się do Jacka. Nie jest zbyt pewny siebie, ale co jest zaskakujące, cierpi także na dziwna pewność kujona, która pokazuje się w niektórych momentach.  W szkole uważany z początku za frajera, ale gdy zaczął przyjaźnić się z najpopularniejszą paczką w szkole (Kim, Jack, Jerry, Donna), wszyscy zaczęli odnosić się do niego z szacunkiem.

Eddie- najmłodszy z całej paczki. Jest troszkę bojaźliwy, jednak stanie w obronie czegoś w co wierzy, tak jak nauczyli go przyjaciele. Ma złote serce. Trochę naiwny i dziecinny, ale  potrafi wszystkich pozytywnie zaskoczyć. Jest czarnoskóry i trochę pyzowaty. Samotnik, w przeciwieństwie do innych z dojo, nie jest zbyt popularny. Jest dobrym raperem i DJ.  Nie przykłada uwagi do szkoły.

Rudi- sensei i mentor w dojo, a także przyjaciel bandy. Trochę zarozumiały i próżny, cały czas kłamie dziewczyną na swój temat. Często opowiada swoim uczniom o swoich niespełnionych marzeniach i planach. Jest lojalny i zawsze pomocny.








Grace- najlepsza przyjaciółka Kim. Inteligentna, zabawna ładna, ale podobnie jak Kim osamotniona. Chodzi z Jerrym.  Ma kasztanowe włosy, jest   cheerleaderką, podobnie jak Kim. W szkole daży do samych piatek, mozna by rzec ze jest kujonem. Uczciwa, pomocna i lojalna, nigdy cie nie zostawi. Wrażliwa, czasem az za bardzo, lubi wyolbrzymiac pewne rzeczy. Z niewiadomych przyczyn chciała ( a moze popełniła) samobójstwo. 




Donna Tabin- była najlepsza przyjaciółka Kim. Druga najpoplularniejsza i najładniejsza dziewczyna w szkole (zaraz po Kim). Z zazdrosci o swoją przyjaciółkę, razem z Rickim oraz Arturem uknuła straszny plan. Ma brązowe włosy i oczy w tym samym odcieniu. Była cheerleaderką.  Mimo tego że prawie przyczyniła się do smierci Kim, uratowała jej dwukrotnie życie ( raz niszcząc pilota, drugi dwoniac po karetkę).Za wyżądzone krzywdy, została skazana na areszt domowy przez 15 lat, oraz zawieszenie.





Ricky Weaver- Była gwiazda pop. Zarozumiały, arogancki, narcystyczny. Uwaza sie za bóstwo. Kim mu sie podobała, ale chciał ją tylko wykorzystać, po czym ja zostawic, podobnie jak wiekszośc dziewczyn, jednak Kim zarem z Jackiem go przejrzeli i upokorzyli, w wyniku czego wytwórnia płytowa zerwała z nim kontrakt, przez co chciał zemsty na Kim. Za usiłowanie zabójstwa, bicie, poniżanie, i znecanie sie otrzymał 25 lat wiezienia. Jednak czy napewno w nim siedzi?



Artur Turner- syn własciciela galerii. Okropny, arogancki, zadufany w sobie i fałszywy. Rozpieszczony do granic przyzwoitości. Kiedys próbował zburzyć dojo głównych bohaterów, przez co jego ojciec spostrzegł jego prawdziwa nature, i wkrótce, po tym jak wpadł w nałogi, wydziedziczył go.







Gwen- dziewczyna która rozpowszechniła film z przetrzymywania Kim. Całowała sie takze z Jackiem. Została upokarzona publicznie przez Kim.











Zdjecia zostały pobrane z wyszukiwarki grafiki Google. Nie ma zdjecia Jacka, poniewaz ja wyobrazam gosobie zupełnie inaczej niz w serialu, i chyba byście mi głowe ucieli.


4 komentarze:

  1. powiedz jak go sb wyobrażasz !!! xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak... Cos á la Damon Selvatore z Pamiętników wampirów ;)

      Usuń
  2. Czy jack i kim są razem czy dopiero będą????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To skompilkowane. Na samym początku opowiadania byli parą, potem zerwali, znów sie połączyli i na razie nadal są parą. Co dalej, zobaczymy :-)

      Usuń