czwartek, 30 stycznia 2014

Wybraliście

Jak w tytule :). Wybraliscie opcjie numer 1, co mi bardzo schlebia. Dziekuję że chcecie czytac moje głupoty :).
Mam kilka pomysłów odnośnie opowiadania, lecz w końcu zdecydowałam sie na najnormalniejsze opowiadanie o młodzieży, i ich życiu codziennym. Wiem, brzmi bardzo nudno, lecz uwierzcie, sołożę starań by takie nie było ;).
Co do innych opowiadań, pomyslałam że moga byc zbyt derastyczne, i wymagają dużo więcej pracy, a nie mam zbyt duzo czasu, wiec w tedy posty wychodziły by żadziej. Ale kto wie, może jak uzbiera mi sie wystarczając liczba rozdziałów, i chetnych do czytania, kiedys je upublikuje?. Zobaczymy.

Tak wiec nowy bog pojawi sie juz dziś, pewnie jszcze przed godzina 16, a pierwszy rozdział napewno przed 19. Link będzie podany na tej stronie, tak wiec serdecznie zapraszam :).
Kocham was.
Ola :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz