sobota, 24 listopada 2012

...

Owszem, AparatkQ ma troche racji. Ale ja tez nie zamierzam przepraszać. Nie, nie biore was na litość. A co tych reklamujących komentarzy? Tak, pisałam je, po co mam je ukrywać. Ale juz dawno tego nie robie. I tamten post wcale sie nie rozchodził sie o nie. Nie mówił o reklamujących komantarzach, to było w nim naj mniej ważne, a wy się wszystkie ich uczepiłyście jakbym tylko o nich pisała, jakbym napisała : Sorki, usówam bloga, bo reklamujecie w komentarzach swoje blogi". I  AparatkQ moze czytasz, nie wiem. Skad mam to wiedzieć? Tak samo jest z twoimi. To że nie pisze komentarzy nie znaczy ze mnie nie ma, że nie czytam.I moze wy którzy napisali pod tamtym komentarz, czytaja mojego bloga. Ale inni? Przedtem było tak wielu czytelników, wszyscy pisali ze jest super,ale teraz wiekszość ma własne blogi, i juz nawet nie wchodzi, a przeciez tak im sie podobał. Dla jasności to nie jest próba wzbudzenia litości. Piszę to co czuje i mam głeboko w... powarzaniu czy ty AparatkQ uwazasz to za branie na litość.

5 komentarzy:

  1. To akurat była próba brania nas na litość. Tamten post napisałaś calutki o reklamowaniu sie w komentarzach i nie zaprzeczaj. My tego bloga czytamy i kochamy. Przykro mi, że uważasz, ze tak nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz... nie będę gadać o tematyce postów, bo to nie jest ważne.. najbardziej boli mnie to, że uważasz, że nikt cię nie czyta. Sama powiedziałaś, że czytasz blogi, ale nie masz czasu na komentowanie ich. Inni może też tak mają ? Nie myślałaś o tym ? Przykro mi, że w tych postach piszesz o tym jacy to my, czytelnicy jesteśmy źli... Ja, pisząc bloga nie przejmuję się czy ktoś to czyta. Piszę dla samej sb, bo to lubię. Najwyraźniej ty nie znasz uczucia satysfakcji z rozwoju swojego talentu. To wszystko, co mam do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz... Nie każdy ma czas ,aby komentować.! :) Wiem coś po sobie..Jest rok szkolny i myślisz, że TYSIĄC ludzi (młodzieży) siedzi na kompie i czyta twojego bloga i komentuje?Owszem czyta, ale nie mają czasu na komentowanie, bo np. muszą jeszcze sprawdzić facebooka, twittera, napisać u siebie rozdział i w ogóle. Mało co teraz jest czasu więc nie wiem czym ty się tak przejmujesz. Ida dobrze mówi, o tym pisaniu. Ty powinnaś to robić dla siebie a nie dla sławy... Bo sory bardzo, ale na to wychodzi z tych postów, że ty chcesz nas teraz ...jakby to określić...oczerniasz..Jacy my to fani nie jesteśmy.! Jesteśmy super i każdy jak tylko może to komentuje, a ci co nie mogą, lub im się nie chcą też są super.! Ja zanim założyłam jakiegokolwiek bloga nie komentowałam żadnego bloga, którego czytałam! Nigdy nie komentowałam! Bo mi się po prostu nie chciało! Więc nie miej za złe tego nam, że nie komentujemy! Po pierwsze to szkoła a po drugie to lenistwo...
    DObra..I tak masz to gdzieś co piszę więc nie przedłużam przemowy, bo po co... Cześć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sto procent prawdy. Zamienia nas w jakichś złych ludzi -.-

      Usuń