poniedziałek, 19 listopada 2012

What Do You Want From Me?

Wiec... Co ja mogę tu napisać?  Przepraszam ze nie dodaje, bo mam na swoim laptopie z pieć nowych, ale szczerze? Po co ja je mam dodawać? Przeczeż czytacie je tylko po to by zareklamowac własne. Wystarczy  ze nie ma mnie przez 2 tygodnie, i wszyscy o mnie zapominaja, a ponoć tak je kochają. Wiecie co... Sory, będę z siebie teraz robic debilke, ale jest mi przykro, bo tylko przez to ze nie reklamuje swojego bloga, i nie pisze pod kazdym nowym rozdziałem na cudzym blogu że u mnie nowy, to wy je prawie wcale nie czytacie. Dla was nie wazna jest treść, język, przesłanie. Niewazne że w niektórych, innych blogach nie ma praktycznie żadnej akcji, i tak to tamte bedziecie czytac, reklamowac, mówić że są takie super.A ja nie chce na siłe wciskac komuś mojej twórczości. Dlatego chyba usune tego bloga. Jeszcze nie wiem. Zastanowie się, ale przeciez was to i tak nie obchodzi...

11 komentarzy:

  1. Słucham ?! Ej no weź !!! Jak to usuwasz ?! Nie jest ważne ?! Nie obchodzi ?! No proszę cię !! Ja uwielbiam tw bloga !! Świetnie piszesz i masz talent !! Twoje pomysły przekraczają formę nad treścią !!!! Nie spotkałam jeszcze osoby o takim talencie i... szczerości. Tak, właśnie. Cieszę się, że napisałaś to czego nikt nie napisał. Masz rację ! Teraz ten świat jest taki egoistyczny... ale rozumiem cię w 100% ! Tylko nie myśl, że czytałam tw bloga tak po prostu... każdy rozdział był jak książka... przy której można uronić łzy.. jesteś niesamowita ! Mam nadzieję, że nie olejesz tego komentarza.. jakbyś odeszła to nie miałabym na co czekać.. zawsze czekałam na rozdział u cb... jakby nie było tego bloga.. nie byłoby czego czytać :) trzymaj się ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej no nie!! Ja uwielbiam twojego bloga!! Nie rób mi tego i nie usuwaj bloga, jest on świetny. Wiele osób pisze pod komentarzem swojego bloga, ale to tylko po to, żeby mieć więcej osób, a jestem pewna, że czytają twojego bloga. Wiele osób nie ma też czasu do napisania jakiegoś sensownego komentarza. Często też nie mam zbyt wiele czasu :D Mam nadzieję, że zrezygnujesz z tego bloga :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OLA! DO CHOLERY JASNEJ!!!! Przecież w tamtym rozdziale komentowałam go 3 razy cały czas powtarzając, że chcę new! Nie rekalmuję tu swojego bloga , bo po co!? Ja chcę nadal czytać twoje opowiadanie! Chcę ! Rozumiesz!!! Nie rób mi tego! Nie odchodź ! Bo szczerze...Jak przeczytałam ten post to mnie coś w środku skręciło! Na serio cholernie mi zależy na Twoim blogu i na Tobie , więc błagam nie odchodź! Nie rób mi tego! Na serio Ty masz ogromny talent! Nawet nie myśl o usuwaniu tego bloga! Jak zareklamowałam swojego bloga u Ciebie to tylko po to, żeby czuć się "zaszczycona" , że osoba z takim talentem jaki ty masz przeczytała te moje denne rozdziały i nawet je skomentowała! Pamiętam jak zobaczyłam pierwszy raz Twojego bloga! To było wchodzenie na niego po 50 razy dziennie! Pokochałam go! I nie mam zamiaru go stracić!!! Masz niesamowity talent! Zrozum to! Ja nie umiałabym tak bez Twoich rozdziałów! Inspirujesz mnie do pisania swoich! I zauważ, że masz inny blog niż wszyscy! Wymyśliłaś WŁASNĄ! historię~widać , że nie piszesz pod kontekstem innych blogów! Twoja wyobraźnia jest wielka jak cały wszechświat! Twoje słownictwo to na prawdę...Podziwiam Cię dziewczyno! Ale błagam...Nie zostawiaj nas! Nie rób tego swoim PRAWDZIWYM fanom!!! Przecież wiesz, że Cię kochają! Błagam! Jak ty odejdziesz to ja się mogę żegnać z tym światem...Bo..Po co mam być..? Skoro moje wena twórcza odejdzie razem z Tobą...?
    Błagam jeszcze raz! Nie opuszczaj nas! My Cię serio kochamy! ;3
    Pozdrawiam! <33 C.Howard :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie możesz tego zrobić !. To jest jeden z moich ulubionych blogów , którego BARDZO , BARDZO , BARDZO kocham ! <3.
    Ciebie również i nie pozwolę ci tego zrobić !. Twój blog jest dla mnie inspiracją w moich rozdziałach. Zawsze kiedy zaczynam myśleć nad moim to zawsze w swoich oczach widzę twój blog i twoje cudowne rozdziały ; )).
    Kiedy go odkryłam od razu się w nim zakochałam !
    Masz prawdziwy talent !. <3. I nie zmarnuj go ! :*
    Nie mogę wytrzymać bez twoich rozdziałów a co dopiero bez twojego bloga. Ja chyba zwariuje jak ten blog zniknie . : (.
    Błagam cię , nie rób tego , nie możesz tego zrobić swoim fanom <3.
    jestem jednym z nich i zawsze będę.
    jesteś dla mnie inspiracją , masz cudowny dar pisania <3.
    Ty musisz pisać :*. Ciągle czekam na twoje rozdziały i zawsze nie mogę się doczekać co się w nich będzie działo .
    Twoje opowiadania sprawiają , że kiedy je czytam w oczku kręci mi się łza.
    Dlatego nie możesz tego zrobić. Ten blog nie może zniknąć z mojego serduszka.
    Ola , kocham cię <3 a wręcz uwielbiam. <3.
    jesteś inspiracją nie tylko , dla mnie ale dla innych tez.
    Mam nadzieje , że zmienisz zdanie i wkrótce ujrzę rozdział na twoim blogu : **.
    Pozdrawiam < 3. Pani Howard ; *.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie usuwaj ! Twoje rozdziały są super ! <3 Ja tam się nigdzie nie reklamuję i jest git X D A twój blog jest nieziemski ! Ja codziennie patrzyłam czy nie dodałaś nowego i codziennie byłam zawiedziona, bo nie dodajesz :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie usuwaj! Jak to nie obchodzi? Wiesz, wgl ile twój blog dla nas znaczy? Posłuchaj, jeśli zrobić to, co chcesz zrobić, czyli usuniesz to wiedz, że popełnisz błąd i urazisz tym nie tyle siebie, co wszystkich twoich czytelników. Ty myślisz, że twój blog jest tylko po to, żeby inni mogli się na tym reklamować? Proszę cię...! Ten blog jest inspiracją, źródłem pomysłów... Niejedna blogerka, w tym ja, ci zazdrości stylu pisania, języka, pomysłów itd. Nas obchodzi styl, język, przesłanie, a jeśli myślisz inaczej to chyba masz coś z głową, bo to co tu piszesz jest świetne! :) Jeżeli pomomo tego wszystkiego w tym komentarzu, we wcześniejszych i w tych, co się jeszcze pojawią, usuniesz, zrezygnujesz lub zawiesisz bloga, to najwyraziej twoi czytelnicy cię nie obchodzą. Nie rusza cię też to, że brak tego bloga zrobi krzywdę wielu ludziom, którzy wiedzą, że ciekawe pomysły, dobry styl i nadzwyczajny język można znaleźć właśnie tu! Jeśli po przeczytaniu tego, jednak się na to zdecydujesz to... Nie pozostaje mi NIC innego, jak tylko napisać "Żegnaj, zawiodłaś mnie"... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Co ty se jaja robisz?! Przecież piszesz wspaniale i nie mówię tego dlatego ze sobie to wymyslilam tylko dlatego ze to jest prawda i Ty masz wielki talent którego na pewno większość dziewczyn Ci zazdrości i chciałaby pisać tak jak Ty... A i jeszcze jedno plis nie usuwaj bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Bierzesz nas na litość. Po za tym ile razy, to ty pisałaś pod moimi opowiadaniami, że u ciebie nowy ? Nie udawaj niewinnej. Po za tym, to ze reklamujemy swoje blogi to znaczy, ze chcemy aby ktoś je czytał. Np ty moich już prawie nie czytasz, a ja odkąd dodałaś ostatni rozdział codziennie tu wchodzę aby sprawdzić następny. Może i cie to nie obchodzi i może i mi nie wierzysz, ale nie zamierzam cię przepraszać. Lubie twoje opowiadania, a to, ze czasami napiszę w komentarzu, że u mnie jest nowy rozdział wcale nie znaczy, że nie czytam z zaciekawieniem twojego, wybacz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniekąd się z Tobą zgadzam! To jest prawda AparatkQ ! Masz talent Ola , ale ... Nikt nie jest bez winy. Sama wchodzę parę razy dziennie , chodź wiem, że nie ma innej notatki prócz tej... No, ale cóż..

      Usuń
    2. Wreszcie ktoś mądry się tu znalazł ! <3

      Usuń
  9. dokładnie ja wogóle nie komentuje tego bloga ale nie dlatego że jest taki zły tylk odlatego że nie mama czasu. Myślę że po prostu nie hce ci się go pisac i szuasz petekstu zeby go zakońzyć, ale zrzucane nan as winy to nie jest dobry pomysł, Ola. ;(

    OdpowiedzUsuń