czwartek, 4 kwietnia 2013

Informacja

Dobra, będę całkowicie szczera.... Długo nie dodaję, wiem. Ale nie czuje takiej potrzeby. Ja naprawdę rozumniem że każdy ma swoje życie i sprawy, i nie oczekuję pod rozdziałami niewiadomo ile komentarzy, bo dobrze wiem jak jest, sama też często wchodzę, nie chce mi się logowac i pisac komentarza, a uważam że rozdział jest świetny. Ale wiecie, trochę mnie blokuje ten całkowity brak zainteresowania. Mam poczucie że straciłam wiele czytelników, nawet takich którzy nie pisali komentarzy. O komentarzach już nie wspomne, po 2 do 5 pod rozdziałem. Ja naprawdę nie oczekuję jakiś niebotycznych liczb, ale chociaż do tych 10 moglibyście dociągnąć. Dla mnie taka mała ilość komentarzy jest sygnałem że powinnam sobie odpuścić bo już wszystkich męczę. I żeby nie było, wcale nie biorę was na litość. Stwierdzam tylko że mam bardzo mało komentarzy i czytelników, i że przez to czuję lekki dyskonfort, a tak szczerze, to całkowity brak chęci do pisania. Mimo wszystko dokończe tę historię. Kolejny rozdział?.... Gdzieś koło niedzieli, wcześniej nie wyrobię. Przepraszam, i kocham was,...
Ola

PS: Naprawdę dziękuje takim czytelnikom jak Ida Howard. Dziewczyno, jestes niesamowita. Uwielbiam twoje blogi, i naprawdę je czytam, a teraz postaram się częściej pisac komentarze. Dziekuje że czytasz te głupoty i komentujesz. Gdyby nie ty, to ten blog już dawno przestałby istnieć. Dziekuje także wszystkim innym którzy to czytają.

7 komentarzy:

  1. Kurczę..
    Źle by było gdybyś usunęła bloga :<
    Ja bym tego nie przeżyła..
    Dziękuję za wyróżnienie i..
    Zrobię wszystko co w mojej mocy, aby zapewnić ci więcej czytelników :*
    Ten blog nie może zostać tak po prostu usunięty !

    OdpowiedzUsuń
  2. hah.. mam tak samo ja tego twojego bloga czytam i czekam na kolejny ale nie dawałam komentarzy no bo nie za bardzo mi się chciało logować itp. tak jak to napisałaś również dlatego że nie wiedziałam co mam napisać to to opowiadanie jest nie ziemskie po prostu słów mi zabrakło jak go czytałam to się normalnie popłakałam JEST CUDOWNY I WIELE OSÓB CIĘ CZYTA NIE KOŃCZ GO BŁAGAM
    mamo! czytałam całego chyba z 5 razy


    a i jak byś mogła wpadnij do mnie : http://kickinit-pamietnik-kim.blogspot.com/
    była bym zaszczycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No masz rację ja piszę komy gdy chcę lub muszę . Ale to tylko dlatego , że czasami mam takiego lenia, że aż szok . Ale są też wyjątki gdy jestem smutna lub szczęśliwa , ale teraz jestem po między ;) ale wracając do tematu to ten blog jest naprawdę... wspaniały. Jak widzisz DUŻO blogerów zakończyło blogi od , których prawdę mówiąc zaczęła się era KICK'A . Pierwszy raz jak zaczynałam czytać otóż tego bloga to uznałam go za fajnego , ale później był ten bal i to chyba przez to wydarzenie tak bardzo pokochałam to opowiadanie . I rownież zgadzam się z dziewczynami wyżej . Bardzo kocham tego bloga . Pamiętaj o tym . Ten blog należy do tych starszych to dlatego go tak kochamy . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. napisz szybko kolejny...
    zapraszam... http://distrustful-girl-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybacz, że nie komentowałam ani nie czytałam Twojego bloga. Ale miałam szlaban (od grudnia) i nawet nie miałam jak. Zresztą, muszę podciągnąć się z nauki (wtedy miałam 5 jedynek - mój najgorszy wynik w życiu), aby lepiej się uczyć. A teraz znalazłam czas, więc komentuje. Ale proszę, nie kończ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się, że mało osób komentuje. Najważniejsze żebyś ty pisała, jeśli rzeczywiście sprawia ci to przyjemność. Moim zdaniem warto pisać nawet dla jednego czytelnika, a jak nie to chociażby dla samej siebie. Sama dopiero zaczynam moją przygodę z blogiem i nie mam wielkiego doświadczenia, ale mimo to jestem pewna, że najgorsze co możesz w tej chwili zrobić to przestać pisać. Dopiero dzisiaj w nocy znalazłam twojego bloga, ale od razu mnie wciągnął i mam nadzieję że nie przestaniesz publikować tutaj kolejnych rozdziałów. Obiecuję, że będę tu zaglądała i komentowała każdy następny post :)
    Życzę dużo weny i wiary w siebie, pozdawiam Agu ;>

    Było by mi miło gdybyś zajrzała do mnie, dopiero zaczynam :) http://zrodzonawcieniu.blogspot.com/

    PS. Usuń weryfikację obrazkową, może wtedy będziesz miała więcej komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń